Najczęstsze pytania i odpowiedzi:
Brak dostępu do internetu
- sprawdź czy zasilacze urządzenia WiFi/routera WiFi wpięte są do gniazdka elektrycznego
- jeśli router nie działa, sprawdź czy w gniazdku jest napięcie
- jeśli zasilacze są podpięte wypnij je na kilkanaście sekund z gniazda i wepnij ponownie
- w przypadku komunikatu na komputerze zresetuj router!
- nigdy nie naciskaj przycisku reset na routerze !
- sprawdź czy kable sieciowe nie zostały uszkodzone (dociśnij wtyczki)
- zweryfikuj czy wtyczki przy kablu nie są uszkodzone (np. odłamany zatrzask)
- sprawdź czy karta sieciowa w komputerze wykorzystywana do połączenia nie została wyłączona w systemie (centrum sieci i udostępniania/zmień ustawienia karty sieciowej) lub przyciskiem na obudowie (notebook/laptop)
- jeśli korzystasz z karty radiowej sprawdź czy masz zainstalowany sterownik do obsługi karty z płyty instalacyjnej;
- sprawdź czy nie łączysz się do innej sieci niż Twoja własna
- jeśli to nie pomogło – skontaktuj się z nami
Zgłoszenie awarii
Prosimy o dokonywanie zgłoszeń awarii/problemów technicznych
- telefonicznie: pod numerem 61/624-35-24 (czynny pon.-pt. w godz. 8-18)
- mailowo: bok@dtnet.com.pl
Zgłaszając awarię/problem techniczny prosimy o przekazanie następujących danych:
- imię i nazwisko abonenta
- nr telefonu kontaktowego
- opis występującego problemu
Spadek prędkości łącza
- sprawdź prędkość łącza za pomocą naszego speedtestu
- możesz również sprawdzić prędkość łącza na stronach:
- http://speedtest.googlefiber.net/
- http://speedtest.net/ - wybierz Poznań/Hostet by Horyzont Technologie
- jeśli prędkość łącza jest nieprawidłowa, sprawdź czy nie masz uruchomionych żadnych aplikacji korzystających z Internetu w tle
- jeśli problem wystąpił po instalacji programu antywirusowego, firewalla lub innej aplikacji - odinstaluj program lub wyłącz go w systemie
- sprawdź również czy nie łączysz się do innej sieci niż Twoja własna
- jeśli to nie pomogło – skontaktuj się z nami
Zawarcie umowy
Rozmowa telefoniczna:
- klient dokonuje wyboru pakietu na podstawie rozmowy z konsultantem
Weryfikacja możliwości technicznych:
- w wielu przypadkach możliwa zdalnie w czasie rozmowy telefonicznej
- wizja w terenie dokonywana przez technika - bezpłatna
Umowy są dostarczane:
- kurierem lub pocztą
- w czasie montażu przez Technika
Do zawarcia umowy z klientami indywidualnymi potrzebujemy:
- dowodu osobistego
- danych:
- imię i nazwisko
- adres montażu
- nr telefonu
- PESEL
- nr dowodu osobistego i data jego ważności
Do zawarcia umowy z firmami potrzebujemy:
- dokumentów rejestrowych firmy
- dokumentu potwierdzającego sposób reprezentacji
Rekomendowane routery
Routery spełniające wymogi do właściwego korzystania z łącza światłowodowego
- router bezprzewodowy z radiem 802.11ac, posiadający port 1x100/1000 Mb/s WAN
- przykłady rekomendowanych routerów
- D-Link AC1200 DIR-825
- TotoLink A3002RU-V2
- Totolink A7000R
- D-Link DIR-869
- Mercusys AC12G AC1200 - GIGABIT