Dział: internet
Zadzwoń: (61) 624 35 24

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Najczęstsze pytania i odpowiedzi:

Brak dostępu do internetu

  • sprawdź czy zasilacze urządzenia WiFi/routera WiFi wpięte są do gniazdka elektrycznego
  • jeśli router nie działa, sprawdź czy w gniazdku jest napięcie
  • jeśli zasilacze są podpięte wypnij je na kilkanaście sekund z gniazda i wepnij ponownie
    • w przypadku komunikatu na komputerze zresetuj router!
    • nigdy nie naciskaj przycisku reset na routerze !
  • sprawdź czy kable sieciowe nie zostały uszkodzone (dociśnij wtyczki)
  • zweryfikuj czy wtyczki przy kablu nie są uszkodzone (np. odłamany zatrzask)
  • sprawdź  czy karta sieciowa w komputerze wykorzystywana do połączenia nie została wyłączona w systemie (centrum sieci i udostępniania/zmień ustawienia karty sieciowej) lub przyciskiem na obudowie (notebook/laptop)
  • jeśli korzystasz z karty radiowej sprawdź czy masz zainstalowany sterownik do obsługi karty z płyty instalacyjnej;
  • sprawdź czy nie łączysz się do innej sieci niż Twoja własna
  • jeśli to nie pomogło – skontaktuj się z nami

Zgłoszenie awarii

Prosimy o dokonywanie zgłoszeń awarii/problemów technicznych

  • telefonicznie: pod numerem 61/624-35-24 (czynny pon.-pt. w godz. 8-18)
  • mailowo: bok@dtnet.com.pl

Zgłaszając awarię/problem techniczny prosimy o przekazanie następujących danych:

  • imię i nazwisko abonenta
  • nr telefonu kontaktowego
  • opis występującego problemu

Spadek prędkości łącza

  • sprawdź prędkość łącza za pomocą naszego speedtestu
  • możesz również sprawdzić prędkość łącza na stronach:
  • jeśli prędkość łącza jest nieprawidłowa, sprawdź czy nie masz uruchomionych żadnych aplikacji korzystających z Internetu w tle
  • jeśli problem wystąpił po instalacji programu antywirusowego, firewalla lub innej aplikacji - odinstaluj program lub wyłącz go w systemie
  • sprawdź również czy nie łączysz się do innej sieci niż Twoja własna
  • jeśli to nie pomogło – skontaktuj się z nami 

Zawarcie umowy

Rozmowa telefoniczna:

  • klient dokonuje wyboru pakietu na podstawie rozmowy z konsultantem

Weryfikacja możliwości technicznych:

  • w wielu przypadkach możliwa zdalnie w czasie rozmowy telefonicznej
  • wizja w terenie dokonywana przez technika - bezpłatna

Umowy są dostarczane:

  • kurierem lub pocztą
  • w czasie montażu przez Technika

Do zawarcia umowy z klientami indywidualnymi potrzebujemy:

  • dowodu osobistego
  • danych:
    • imię i nazwisko
    • adres montażu
    • e-mail
    • nr telefonu
    • PESEL
    • nr dowodu osobistego i data jego ważności

Do zawarcia umowy z firmami potrzebujemy:

  • dokumentów rejestrowych firmy
  • dokumentu potwierdzającego sposób reprezentacji
Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2017 | dtnet.com.pl
Wykonanie blulink.pl