DTNET

Pomoc

Masz pytania? Zadzwoń!

(61) 624 35 24

Najczęstsze pytania i odpowiedzi:

  • sprawdź czy zasilacze urządzenia WiFi/routera WiFi wpięte są do gniazdka elektrycznego
  • jeśli router nie działa, sprawdź czy w gniazdku jest napięcie
  • jeśli zasilacze są podpięte wypnij je na kilkanaście sekund z gniazda i wepnij ponownie
    nigdy nie naciskaj przycisku reset na routerze !
  • sprawdź czy kable sieciowe nie zostały uszkodzone (dociśnij wtyczki)
  • zweryfikuj czy wtyczki przy kablu nie są uszkodzone (np. odłamany zatrzask)
  • sprawdź czy karta sieciowa w komputerze wykorzystywana do połączenia nie została wyłączona w systemie (centrum sieci i udostępniania/zmień ustawienia karty sieciowej) lub przyciskiem na obudowie (notebook/laptop)
  • jeśli korzystasz z karty radiowej sprawdź czy masz zainstalowany sterownik do obsługi karty z płyty instalacyjnej oraz czy nie łączysz się do innej sieci niż Twoja własna
  • jeśli to nie pomogło – skontaktuj się z nami

Prosimy o dokonywanie zgłoszeń awarii/problemów technicznych

Zgłaszając awarię/problem techniczny prosimy o przekazanie następujących danych:

  • imię i nazwisko abonenta
  • nr telefonu kontaktowego
  • opis występującego problemu

Sprawdź prędkość łącza za pomocą:

  1. PRO Speed Test – pomiary jakości usługi dostępu do Internetu
  2. skorzystaj z wersji certyfikowanej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej
  3. pamiętaj, by wykonywać speed test „po kablu”, z włączonym wyłącznie urządzeniem testującycm jako korzystającym z sieci (inaczej pomiar będzie błędny)
  4. wygeneruj raport
  5. jeśli pomiar wskazuje nieprawidłowości prześlij raport do nas na bok@dtnet.com.pl (honorujemy pomiary certyfikowane)

Możesz także sprawdzić, czy:

  • nie masz uruchomionych żadnych aplikacji korzystających z Internetu w tle
  • łączysz się do swojej własnej sieci, w której dostawcą internetu jest DT-net
  • jeśli problem wystąpił po instalacji programu antywirusowego, firewalla lub innej aplikacji – odinstaluj program lub wyłącz go w systemie

Rozmowa telefoniczna/zamówienie mailowe/zamówienie formularzem:

  • wybór pakietu
  • wspólne ustalenie dogodnego terminu montażu

Mail:

klient otrzymuje:

  • potwierdzenie mailowe terminu montażu
  • wzory dokumentów, by mógł się z nimi zapoznać przed montażem

Wizyta technika:

  • technik montuje usługę i na miejscu podpisuje umowę

Czas montażu:

  • internet światłowodowy – około 30-40 minut
  • internet radiowy – 1-2 godzin
  • telewizja – 15-30 minut

Sposób zawarcia umów:

  • podpisywana w dniu montażu z technikiem u Państwa w domu
  • podpisywana elektronicznie w formie dokumentowej (profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym) – jeśli już wcześniej zweryfikowaliśmy dokumenty
  • w biurze obsługi klienta

Wymagane dokumenty (do wglądu):

klient indywidualny

  • dokument tożsamości (dowód osobisty, karta pobytu, paszport)
    prawo do lokalu (akt własności, umowa najmu, protokół odbioru)

osoba prawna/firma

  • dokumenty rejestrowe
  • dokumenty potwierdzające sposób reprezentacji
  • prawo do lokalu (akt własności, umowa najmu, protokół odbioru)

Router musi spełniać następujące wymogi:

  • router bezprzewodowy
  • z radiem 802.11ac
  • z portem 1 x 100/1000 Mb/s WAN
  • z VLAN
  • obsługujący IPTV by móc korzystać w pełni z jakości naszych usług

Przykłady rekomendowanych routerów:

  • Mercusys AC12G AC1200 – GIGABIT
  • Mercusys MR70X Wi-FI 6 AX 1800

 

Scroll to Top